سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آغاز راه اندازی صفر تا صد با لوازم آشپزخانه فست فود

 

مشاوره آشپزخانه صنعتی

گروهی که مشاوره آشپزخانه صنعتی را جدی نمی‌گیرند و می‌خواهند سرخود و بدون دانش و آگاهی کافی، دست به راه اندازی صفر تا صد بزنند، در باتلاق‌هایی گیر می‌کنند که درآمدن از آن‌ها انرژی مضاعفی نسبت به زمانی می‌خواهد که کار را به یک شرکت مشاوره آشپزخانه صنعتی واگذار کنند. در این میان هستند افرادی که همه چیز را در لوازم آشپزخانه فست فود خلاصه می‌کنند و می‌پندارند با هر سطحی از تجربه توان انجام موفقیت‌آمیز کار را دارند. این متن، تلاشی برای توجیه چنین افرادی با تصورهای اشتباه است. اگر از خواندن آن، اطلاعات جدیدی دستگیرتان شد، آن را برای کسانی که به فکر راه اندازی صفر تا صد رستوران هستند ارسال کنید.

دشواری‌های راه اندازی صفر تا صد

اگر با مقوله‌ی راه اندازی صفر تا صد دست به گریبان باشید، از جزئیات پیش‌بینی نشده‌ای که در حین کار باید به آن‌ها توجه کنید، شگفت‌زده خواهید شد. اینکه مکان جغرافیایی رستوران کجا باشد یا اینکه در محل رفت‌وآمد مشتریان به چه المان‌هایی توجه کنید، از همین مسائلی است که یک فرد مبتدی توان فکر کردن به آن‌ها را ندارد و فقط یک شرکت مشاوره آشپزخانه صنعتی از عهده‌ی آن برمی‌آید.

نحوه‌ی نوشتن غذاها در منو به صورتی که مشتری را ترغیب به سفارش آن‌ها کند، از دیگر موضوعاتی است که در راه اندازی صفر تا صد باید بدان توجه شود و اگر از قلم بیفتد، ضرر اقتصادی بسیار محتمل است. امروزه راه اندازی صفر تا صد فقط به خرید و تامین لوازم آشپزخانه فست فود مربوط نمی‌شود؛ به‌کارگیری الگوریتم‌های کامپیوتری در ترغیب مشتریان به سفارش غذاهای بیشتر از جمله استراتژی‌های نوین در این حوزه است. مثلا سیب‌زمینی سرخ کرده را چگونه در منو بگنجانید یا به تصویر بکشید که اکثر افراد مجذوب آن شوند و چاره‌ای جز سفارش آن نداشته باشند.

مشاوره آشپزخانه صنعتی در بوته نقد

حالا از وجهی دیگر به مشاوره آشپزخانه صنعتی می‌پردازیم و آن، نقد بی‌محابا است. اصلا چرا باید کار راه اندازی صفر تا صد رستوران خود را به دیگری واگذار کنید؟ مگر صلاح مملکت خویش را خسروان بهتر نمی‌دانند؟ اگر شما تجربه‌ای چندین ساله در حوزه‌ی تهیه لوازم آشپزخانه فست فود دارید و می‌توانید جنس دست دوم را از نو تشخیص دهید، باکی نیست. به میدان بروید و خود را آزمایش کنید.‌ اما ریسک آن را هم بپذیرید و از مشکلاتی که در آینده پیش می‌آید، نترسید. کار مشاوره آشپزخانه صنعتی فقط راه اندازی رستوران نیست، بلکه در نظر گرفتن میزان سود، بهترین کیفیت در تجهیزات و لوازم آشپزخانه فست فود و آموزش پرسنل مواردی هستند که نباید از دیده پنهان باشند.

راه اندازی صفر تا صد

ظاهر فریبنده لوازم آشپزخانه فست فود

به طور اختصاصی باید به مبحث تامین لوازم آشپزخانه فست فود هم بپردازم. شاید تصور کنید که با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت و پیدا کردن لیستی از تجهیزات مورد نیاز، بتوانید اقدام به خرید لوازم آشپزخانه فست فود کنید و از مشاوره آشپزخانه صنعتی بی‌نیاز شوید. ولی این خیال شما تا حد زیادی به واقعیت نزدیک نیست. فهرست لوازم آشپزخانه فست فود که شما نیاز دارید، به هر رستوران دیگری متفاوت است و باید مختصات کار شما در آن لحاظ شود. اشتباهی که همگان در راه اندازی صفر تا صد می‌کنند، همین ساده‌انگاری در تجهیزات فست فود است که‌ کسب‌وکار شما را در مسیر سراشیبی قرار می‌دهد و خسارت‌های دلخراشی را به پیکره‌ی تجارت شما وارد می‌آورد. پس گول ظاهر فریبنده‌ی آن را نخورید.