سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولویت بندی لوازم آشپزخانه فست فود

 

مشاوره آشپزخانه صنعتی

در مشاوره‌هایی که اخیرا برای تهیه لوازم آشپزخانه فست فود داده‌ام، مشکل کمبود نقدینگی بسیار متداول بوده است. میزان سرمایه‌گذاری پایین آمده و قیمت‌ها هم سر به فلک می‌کشند. پس همچنان با این معضل در روند مشاوره آشپزخانه صنعتی روبه‌رو خواهم بود. با همین استدلال سعی کردم اولویت‌بندی مشخصی برای خرید لوازم آشپزخانه فست فود در نظر بگیرم و در اینجا ماحصل آن را ارائه می‌کنم. اگر در فکر واگذاری راه اندازی صفر تا صد به یک شرکت هستید، بد نیست این مطلب را بخوانید تا بتوانید در مدیریت هزینه‌های لوازم آشپزخانه فست فود فعالانه‌تر عمل کنید.

لوازم آشپزخانه فست فود با اولویت مهم

در درجه‌ی اول می‌دانیم که باید وسایل پخت‌وپز را در لوازم آشپزخانه فست فود در اولویت قرار دهیم. اما مسئله اینجاست که شاید در بین این لوازم، موردی پیدا شود که برای طبخ یک غذای خاص باشد و فروش چندانی هم نداشته باشد. در اینجا باید یک تصمیم سخت بگیرید و آن را از منوی خود حذف کنید. برای آنکه میزان تأثیر این حرکت در کار خود را بفهمید، بهتر است از مشاوره آشپزخانه صنعتی غافل نشوید. شرکتی که در کار خود تبحر داشته باشد می‌تواند مشاوره خوبی در زمینه گزینش لوازم آشپزخانه فست فود مخصوصا برای منوی غذاهای لوکس به شما بدهد.

نکته‌ی بعدی که در راه اندازی صفر تا صد جایگاه والاتری دارد، انتخاب وسایل پذیرایی است که به دلیل محدودیت در بودجه، هنر خاصی می‌خواهد و فقط از اهلش برمی‌آید. یک موسسه مشاوره آشپزخانه صنعتی با مختصاتی که در دیگر مقالاتم به آن‌ها اشاره کردم، به شما می‌گوید که کدام تجهیزات سرو در کنار کدام لوازم آشپزخانه فست فود می‌نشیند و تناسخ خوبی ایجاد می‌کند.

لزوم مشاوره آشپزخانه صنعتی

شاید به عنوان کسی که خود کار مشاوره آشپزخانه صنعتی می‌کند، آب در هاون کوبیدن باشد که از لزوم مشاوره در غربال‌گری لوازم آشپزخانه فست فود بگویم؛ اما وظیفه دارم پرده از حقایق بردارم. وقتی شما مجبور به اتخاذ سیاست‌های اقتصادی انقباضی در راه اندازی صفر تا صد می‌شوید، باید یک نفر/شرکت باشد که بار آن را از دوش شما بردارد و به بهترین شکل آن را به مقصد برساند. اما چرا مشاوره آشپزخانه صنعتی می‌تواند گره‌گشای کار شما در راه اندازی صفر تا صد باشد؟

آشنا بودن با سناریوهای مختلف در تهیه لوازم آشپزخانه فست فود از مهمترین دلایلی است که می‌توانم برای اهمیت مشاوره آشپزخانه صنعتی ذکر کنم. من برای هر پرونده مدام با گزینه‌های مختلف کلنجار می‌روم و از آورده‌های پرونده‌های قبلی، برای مشاوره‌های بعدی بهره می‌جویم. هرچقدر شما تاجر خوبی باشید و با زیروبم کار خود آشنا باشید، باز هم این حد از گستردگی حرفه‌ی مشاوره آشپزخانه صنعتی را تجربه نخواهید کرد.

راه اندازی صفر تا صد

اولویت آخر در راه اندازی صفر تا صد

در این فرصت باقیمانده، کم‌اهمیت‌ترین موارد در راه اندازی صفر تا صد را ذکر می‌کنم. حجم و مدل وسایل سرمایشی برای نگه‌داری مواد غذایی از نمونه‌هایی است که نباید وسواس زیادی برای قرار گرفتن آن‌ها در لیست خرید لوازم آشپزخانه فست فود داشته باشید. بالاخره یخچال از هر مدل که باشد، کار خود را می‌کند و حجم آن هم می‌تواند با تعداد دفعات بیشتر خرید مواد غذایی جبران شود. اتفاقا اگر در پروسه‌ی راه اندازی صفر تا صد به مواد تازه و کشتار روز بیندیشید، می‌توانید در محاسبه‌ی نرخ سوددهی نیز رقم‌های بالاتری را به دست آورید. پس اگر به سراغ مشاوره آشپزخانه صنعتی رفتید، این تاکتیک را هم با مشاور خود در میان بگذارید.