سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عیار مشاوره آشپزخانه صنعتی در راه اندازی صفر تا صد

 

راه اندازی صفر تا صد

همگان می‌دانند که مشورت در امور ساده هم کارگشاست، چه رسد به راه اندازی صفر تا صد که مطمئنا یک رستوران‌دار نمی‌تواند به تنهایی از عهده‌ی آن برآید. مشاوره آشپزخانه صنعتی کم‌کم با همین هدف شکل حرفه‌ای به خود گرفته است و دیگر از روش‌های روتین خبری نیست. ولی از آنجایی که شاید هنوز افکار سنتی در بخشی از فعالان این بازار رسوخ کرده باشد، مصمم شدم که مطلبی را به سنجش عیار مشاوره آشپزخانه صنعتی اختصاص دهم. امید که در اذهان کارگر افتد و در مواردی مثل انتخاب لوازم آشپزخانه فست فود به کار آید.

هرکسی را بهر راه اندازی صفر تا صد نساختند

اینکه هرکس از راه رسید، خودش را در مشاوره آشپزخانه صنعتی صاحب‌نظر بداند و بخواهد اظهار فضل کند، کمی دور از شأن یک کسب‌وکارِ با دیسیپلین است. از هر نظر که بخواهید به کار راه اندازی صفر تا صد ورود کنید، آمیزه‌ای از تخصص و تجربه نیاز دارید و اگر این توشه را همراه خود نداشته باشید، شک نکنید که در میانه‌ی راه از نفس خواهید افتاد. من افراد بسیاری را دیده‌ام که خود را مشاور تجهیزات آشپزخانه صنعتی جا زده‌اند ولی وقتی از بعضی از لوازم آشپزخانه فست فود نام می‌بردم، اصلا آشنایی با آن‌ها نداشتند و جوری برخورد می‌کردند که گویی در سیاره‌ی دیگری زندگی می‌کردم.

سرتان را درد نیاورم. هرکسی را بهر کاری ساختند و راه اندازی صفر تا صد هم آدم خودش را دارد. در همین تهران خودمان، شرکت‌هایی متخصص حضور دارند که شاید اسم آوردن از آن‌ها باعث شود فکر کنید دارم تبلیغ آن‌ها را می‌کنم؛ ولی به هر حال می‌خواهم بگویم آدم کاردرست برای مشاوره آشپزخانه صنعتی وجود دارد و خدا را سپاس که در این کشور ماتم‌زده، از این بابت غمی نداریم.

مشاوره آشپزخانه صنعتی یا باری به هر جهت؟  

حالا که از وجود شرکت معتبر برای راه اندازی صفر تا صد گفتم، بگذارید غیبت برخی از مشاورهای کارنابلد را نیز بکنم. شاید در این کار کسانی را پیدا کنید که به واسطه‌ی فروش لوازم آشپزخانه فست فود، تجربه‌ای اندوخته باشند و ادعاهای دهان‌پرکنی داشته باشند. برای آنکه بفهمید این نوع افراد چند مرده حلاج هستند، سناریوهای مختلف را در مقابل آن‌ها بگذارید تا مهارت خود در مشاوره آشپزخانه صنعتی را به رخ بکشند. اگر این آزمون را با نمره‌ی قبولی گذراندند، می‌توانید کار خود را به آن‌ها بسپارید که البته چشم من آب نمی‌خورد که چنین اشخاصی از پس این کار برآیند؛ زیرا طبق تجربه‌ی کاری، اکثر آن‌ها یک پاسخ به همه‌ی سناریوهای راه اندازی صفر تا صد می‌دهند.

مشاوره برای لوازم آشپزخانه فست فود

لوازم آشپزخانه فست فود

اگر ادعا کنم که لوازم آشپزخانه فست فود خود به مشاوره آشپزخانه صنعتی مجزا احتیاج دارد، پربیراه نگفته‌ام. هرچه جلوتر می‌رویم، تنوع غذایی در منوهای رستوران‌ها و فست فودها بیشتر می‌شود. اگر تصمیم گرفته‌اید راه اندازی صفر تا صد کسب‌وکار خود را به یک شرکت حرفه‌ای بسپارید، حتما تأکید کنید که برای لوازم آشپزخانه فست فود چندین فرضیه برای شما ترسیم کنند و در هرکدام، بهترین انتخاب را برای لوازم آشپزخانه به شما بدهند.

من نمی‌خواهم به حوزه‌ی مشاوره آشپزخانه صنعتی دست‌اندازی کنم، ولی لازم می‌دانم نکته‌ای را برای انتخاب لوازم آشپزخانه فست فود گوشزد کنم و آن، پیش‌بینی وسعت مشتریان و درخواست‌های زیاد در پیک زمانی فروش است. در ساعات اوج هرچقدر سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌های بیشتری تهیه کنید، طبیعتا ارقام نجومی‌تر را در پایان روز از صندوق خارج می‌کنید. پس لوازم آشپزخانه فست فود را دست کم نگیرید.